marți, 12 ianuarie 2010

De inceput...

În ţara în care orice om cu o opinie îşi face blog pentru a şi-o exprima, mi-am găsit şi eu un loc, iar marele internet se pare că nu are o problemă în a mă găzdui şi pe mine.
Cei 7 ani de acasă îmi spun că ar fi frumos să mă prezint, dar totuşi cum în cei 7 ani am mai şi absentat îmi voi permite să mă dezvălui vouă doar sub numele de Alex. Ocupaţia mea nu este importantă pentru voi, iar vârsta cu atât mai puţin.
Motivul acestui demers este de împărtăşi cu unii din voi "neajunsurile" ţării în care trăim. Este un mod cat se poate de ligitim şi democratic de exprimare, aşa că mi-am zis că dacă tot am această oportunitate de ce să nu o folosesc. Consider că mi-am dobândit dreptul de a face "comentarii" politice prin faptul că din spirit civic nu am lipsit nicodată de la vot, iar comentariile despre viaţa de zi cu zi prin apartenenţa mea la cetăţenia română.
Nu mă deranjează să fiu judecat, ba chiar îmi face mare plăcere, mai ales pt. ca pot să vă răspund, nu mă consider perfect, dar mi-ar plăcea ca voi să faceţi asta. Tot ce voi scrie vreodată aici va fi şi este dintr-o singură "suflare" fără scheme predefinite sau şabloane, aşa că greşelile sunt inevitabile.
Deocamdată vă mulţumesc pt. timpul acordat şi sper sa ne mai vedem.

3 comentarii:

  1. imi place cum scrii
    sper sa mai scrii si altceva
    mult spor si usurinta in a scrie

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai inceput sa faci ceva la care chiar te pricepi si iti si place.
    Ai fix ceea ce trebuie pt asa ceva si sper sa ajungi sa scrii la o scara mult mai mare.

    RăspundețiȘtergere