duminică, 24 ianuarie 2010

Offff...

În ţara în care bătaia pentru un loc de parcare sau cea de la semafor este ceva uzual şi poate chiar pentru unii un reflex, un alt eveniment îi macină pe români în această perioadă agitată a tânărului nostru stat democratic, şi anume "flacăra violet" şi asaltul de energie negativă cu care a fost atacată familia Geoană.
Din pură curiozitate şi exasperat de importanţa atribuită acestui subiect am dat un "search" pe realitatea.net (un site aferent unei televiziuni de altfel onorabile şi independente) scriind "flacăra violet". Rezultatul a fost unul surprinzător pentru mine unul, am aflat că în ştirile publicate pe site 118 dintre ele conţineau această sintagmă. Nu ştiu dacă să mă amuz de faptul că realitatea a ajuns sa facă episoade cu "flacăra" observând succesul unei alte televiziuni sau să mă întristez pt că acest site este pe locul 2 ca accesări în categoria ştiri după mult mai celebrul cancan.ro. Cred că a doua variantă este de prisos având în vedere că populaţia utilizatoare de internet şi vorbitoare de limba română îşi procură informaţiile de pe site-urile mai sus menţionate.
Deviind puţin de la subiect aş vrea să fac nişte referiri şi la omul cu cel mai puternic caracter din clasa politică autohtonă şi anume victima atacurilor, domnul aproape preşedinte Mircea Geoană. Se spune că un mare campion se vede atunci când pierde. Se pare că Micul Găgăuţă nu este interesat de acest aspect şi probabil va găsi şi o păpuşă VooDoo, va cere o renumărare a acelor infipte în ea şi va afla unde anume şi-a înfipt acul Elena Udrea.
Dacă ar fi să trag o concluzie despre mass media, politicieni şi populaţie aş spune că mă bucur că am ajuns până aici şi că anul abia început se anunţă unul cel puţin la fel de interesant. O seară bună să aveţi şi încercaţi pe cât posibil să evitaţi energiile neprietenoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu